Tuesday, August 18, 2009

H1N1 antara Penawar dan Racun!

Wabak H1N1 juga sedang melanda politik tanah air dikalangan orang melayu yang beragama Islam!

Hadi No 1 didalam PAS selaku Presiden di remehkan kepimpinannya oleh Nik Aziz yang juga berlagak No 1. Didalam jemaah PAS mereka ada dua kapten dalam satu kapal. Ini satu penyakit yang akan menjadi wabak yang akan memusnahkan kapal PAS. Hadi No 1 Nik Aziz pun No 1, ini adalah racun yang perlukan penawar.

Najib No 1 didalam UMNO dan BN. Semua akur dan jalan seiring. Najib sebagai PM juga sedang menyatukan rakyat melalui kaedah 1Malaysia untuk semua rakyat yang berbilang kaum, agama dan budaya. UMNO dan BN hanya ada 1 kapten dan ini adalah penawar yang mahu diracun oleh musuh yang dengki.

Hadi No 1 dan Najib No 1 bagi dua jemaah melayu Islam yang perlu bersatu hati demi bangsa dan agama. Jika dua jemaah ini disatukan maka wabak H1N1 akan dapat diselesaikan. Paling tidakpun, ianya tidak sepatutnya jadi wabak penyakit kerana berlandaskan konsep 1Malaysia, ia sudah sepatutnya berjalan sebaris untuk satu tujuan mengukuhkan lagi persaudaraan ditali Allah.

Nik Aziz No 1 tidak mahu ini berlaku kerana dia mahu jadi No 1 kepada setan-setan yang berkeliaran mencari tempat. Hari ini Nik Aziz sudah menjadi penjaga pintu Syurga dan Neraka, maka itu dia sudah mengeluarkan tiket Neraka untuk orang UMNO. Malangnya tiket yang dikeluarkan oleh Nik Aziz adalah tidak sahlaku kerana dia tidak ubah seperti tiket bas ekspress yang dijual oleh ulat-ulat haram di stesen bas. Mengikut pendapat seorang Uztaz, disaat Nik Aziz menghamburkan kata-kata itu, disaat itulah sebuah tempat di Neraka sudah menjadi miliknya! Nauzubillah.

Penawar untuk politik melayu yang beragama Islam ialah apabila Hadi No 1 Najib No 1 berpegang kukuh pada tali Allah dan bersatu memimpin 1Malaysia!

Yang lain itu,anjing-anjing pengawal seperti Nik Aziz, Wan Azizah, Karpal Singh, Kit Siang, dan semua yang bising dan asyik melalak tak tentu hala itu, hanyalah sampingan yang tidak perlu diindahkan. Ramai nama-nama kecil bersama mereka itu, yang lalaknya lebih nyaring sebenarnya hanyalah anak anjing terencat yang mahu tunjuk penting! Mereka itu semua adalah anjing-anjing yang melalak menjaga Orang Kena Tuduh Meliwat (OKT) yang sekarang ini dikenali juga sebagai Pengkhianat Bangsa, iaitu Anwar Bin Ibrahim. Dia perlukan teman dan penjaga kerana takut berhadapan dengan pembicaraan yang akan menentukan hidup matinya didalam politik tanah air! Semua mereka ini jangan diindah dan jangan dipeduli. Kalau boleh jangan diberikan mikrofon dan jangan dimasukkan kedalam lensa kamera waima untuk tujuan iklan apa sekalipun, sepertimana kita telah mengharamkan iklan rokok dan arak dari pandangan awam!

Wuallahualam.

1 comment:

Anonymous said...

kalau nak kempen sangat pun
takbir kita guna dlm solat, jangan sampai jadi "take beer" .

ank kg kota