Thursday, May 7, 2009

Biar Jatuh TETAPI Misai Jangan Kena Tanah!

Selesailah sudah setakat ini episod penyingkiran Siva dari jawatan Speaker DUN Perak.Jika benar seperti apa yang dilaporkan secara terus oleh sumber yang berada dimedan sana.

Dikhabarkan,pada tepat jam 10.56 pagi disaat ADUN BN meminta Siva diusir turun dari kerusinya sebaik sahaja undi memecat beliau dijayakan oleh BN, Siva bingkas keluar Dewan Sidang kononnya untuk "mengiringi keberangkatan pulang Raja Nazrin".

Saya tidak pasti jika Raja Nazrin berada didalam Dewan Persidangan waktu kekecohan usul pecat Siva dan keengganan Siva dan jeritan Siva supaya Zambry keluar Dewan. Tak mungkin. Kemungkinannya ialah Raja ingin berangkat pulang dari Dewan Jamuan atau dari Bangunan tersebut.

Kenapa bodoh sangat Siva meninggalkan "medan tempur" pada saat kritikal sedemikian?

Inilah dikatakan apabila dia sendiri tahu kebenaran tidak boleh dikalahkan oleh tipu daya dan tindakan terdesak penyalahgunaan kuasa yang cuba digunakannya, dia mencari alasan agar dia tidak ditewaskan didalam Dewan atau di Medan Tempur.

Maka dia keluar pada saat itu, dengan penuh pengetahuan bahawa sepeninggalannya Dewan akan ditawan dan kemungkinan dia akan kembali tanpa lagi berjawatan Speaker adalah amat pasti. Jadi dia keluar sebelum dihalau keluar.

Seperti dijangka, sepeninggalannya Timbalan Speaker bingkas mengambil tempat dan meneruskan agenda dengan mengumumkan pemecatan Tuan Speaker. Seterusnya urusan melantik Speaker baru terlaksana pada masa Siva terhegeh-hegeh nak masuk kembali ke Dewan. Drama terhebat dibintangi Speaker Bodoh Siva.

Dengan berbuat demikian dia boleh terus-terusan melalak dan mempersoalkan kehilangannya atau "rampasan" yang terlaku terhadapnya. Penyokong mereka akan terus dikelirukan daripada hakikat sebenar dan api ketidak puasan akan terus dapat dinyalakan!

Inilah contoh biar jatuh tapi misai jangan kena tanah atau ringkasnya sepertimana biasa dikatakan orang "auta keling"!.

Tahniah BN dan syabas rakan-rakan ADUN Bebas yang menyokong kebenaran!

38 comments:

Anonymous said...

Suadara penulis,

Nampaknya BN bermain kon kali kon lagi.

Kalau betul-betul anak jantan ,kita menggundi semula.

Jangan bermain catur dalam dewan.

Anonymous said...

Saudaraku,
Itu bukan kon kali kon. Itu namanya perjuangan menegakkan yang benar diatas yang bathil.
Memang kecoh nampaknya kerana puak yg bathil itu sengaja mahu ianya menjadi demikian.
Bukan mudah menegakkan kebenaran apabila berhadapan dgn puak yang memang ingin mengaburkan hakikat.
Ringkasnya apabila benang yg basah masih mahu ditegakkan, itulah rupanya.
Kadangkala kita beralah tetapi ada masa kita dituntut supaya jangan dibiarkan.
Waraskanlah pemikiran saudara supaya tidak terus disesatkan oleh tarbiyah yang sesat lagi menyesatkan.

Anonymous said...

Saudara penulis,

Siapa yang benar,siapa yang bathir?

Apakah yang yang dikatakan BN benar mengambil alih negeri Perak melalui pintu belakang.Tak boleh sabar hingga PRU13?.

Puak BN yang menghuru-hara negeri Perak yang yang tak tahu bila kesudahannya. Puak BN ni gelojor sangat malah tidak boleh menerima hakikat kekalahan.

OK saudara,kalau nak sangat bubar sekarang,undi semula.Kenapa takut?

Saya tak faham kenapa BN nak sangat ke negeri Perak.

Kenapa BN tak kacau Kelantan?
Saya lihat Kelantan diperintah oleh PAS,takda masalah pun.
Rakyatnya hidup aman damai berteraskan kepimpinan ulama PAS.

Tak da lagi saya dengar rakyat Kelantan mati kebuluran masa pemerintahan PAS.

Nampaknya domekrasi ala UMNO tak boleh pakai.

Anonymous said...

Sdrku anom,

BN tidak rampas kerajaan Perak ikut pintu belakang.

Kerajaan Nizar tumbang dengan sendiri apabila 3 ADUN nya isytihar diri bebas dan menyatakan sokongan kepada BN.

Ia memberikan majoriti di DUN berpindah kepada BN. Mengikut lunas demokrasi dan berlandaskan Perlembagaan dan Undang-Undang Tubuh dan tahap ketamadunan yang BUDIMAN, sepatutnya tiada apa-apa isu sekiranya Nizar akur dengan keadaan dan dgn gentlemennya minta pihak BN yg kini memilikki majoriti penguasaan di dewan untuk menubuhkan kerajaan baru.

Yang selebihnya adalah hanya sebuah proses untuk memuktamadkan situasi berbangkit.

Semuanya jadi kechoh bukan disebabkan BN, tetapi disengajakan oleh Nizar dan rakan2 atas sebab yg kita semua patut tahu.

Apa bezanya lepas 8 Mac apabila tiga parti berlainan iaitu PAS,DAP dan PKR berjanji setia dan dokong mendokong sesama sendiri dan hasilnya ADUN mereka menjadi jumlah yang majoriti? Paduka Sultan berpuas hati dan memperkenankan pakatan 3 parti itu menubuhkan kerajaan. BN akur dengan sifat gentlemen dan ketamadunan yang budiman walaupun ia tanpa dokongan orang lain secara sendiri berdiri dengan 28 ADUN. Namun hakikatnya 28 tidak mengatasi jumlah 31 yg dimilikki oleh pakatan 3 parti tersebut.

Sekarang dengan keluarnya 3 ADUN dari persefahaman untuk bersama komplot tersebut dan seterusnya memberikan pengakuan menyokong BN, maka 3 Bebas + 28 BN jadi 31 mengatasi jumlah 28 yg tinggal bersama komplot 3 parti. Oleh itu Sultan setelah berpuas hati dengan kedudukan dan pengakuan itu, memberikan option untuk BN ambil alih kerajaan yang telah tumbang dengan sendiri tersebut. Apa pula salahnya atau bezanya dengan situasi selepas 8 Mac?

Yang jadi masaalahnya ialah seperti saya kata tadi Nizar tidak gentlemen dan ditambah lagi mengelirukan rakyat apabila di reka berbagai tohmahan dan cerita karut marut yg dilakukan dengan sengaja untuk menutup kelemahan sendiri dan untuk menabur kebencian kepada BN. Hasilnya yg bathil dikatakan benar manakala yg benar ditohmah dengan berbagai.

BN boleh menolak sokongan 3 ADUN tersebut menjadikan DUN tiada mana-mana pihak mempunyai majoriti untuk menubuh kerajaan. Jadi mungkin jika itu berlaku maka kemungkinan Sultan bersetuju dengan Nizar untuk membubarkan DUN tu agaknya besar supaya boleh diserah kembali mandat untuk pemilihan rakyat semula. Namun apabila BN menerima sokongan yg diberikan oleh 3 ADUN tersebut, mengapa pula BN tidak mahu mengambil option sedangkan dia sudah ada majoriti?

Apakah perkara akan jadi betul, hanya jika BN tolak sokongan dan paksakan DUN jadi 28-28-3 tanpa mana-mana boleh tubuh kerajaan? Apakah perlu BN meletakkan KETAKUTAN terhadap kerenah orang bodoh yg gila kuasa sebagai alasan dan serahkan sahaja rakyat buat pilihan sekali lagi? Dimana proses demokrasi dan dimana sifat pertanggungjawaban selaku parti politik? Mengapa bebanan mendukung demokrasi dan keharmonian serta kepentingan rakyat hanya terletak dibahu BN sedangkan puak-puak tersebut boleh berbuat sesuka hati untuk keuntungan dia semata-mata?

U faham ke tak faham apa saya cuba jelaskan ini? Atau u berfikiran terlalu sempit dan taksub kepada trend "ikut marah apa sahaja asal UMNO/BN?"

Jika demikian saya berhenti disini, jika u terbuka maka kita masih boleh terus berdailog. Harap buka fikiran dan terima fakta dimana ia benar! Yg benar tetap benar dan yg bathil tetap bathil. Cuma perjuangan mengatasi kebathilan ini tidak mudah kerana ia penuh dengan tanggungjawab sedangkan yg bathil tentunya bertindak tanpa sebarang perasaan tanggungjawab dan akan ambil sikap terdesak bak kata orang mampus tak heran! Nothing to loose but a lot to gain! Cuba u bergaduh dengan orang bodoh atau kurang akal, u kena guna cara orang bodoh manakala dalam masa sama u kena guna kebijaksanaan akal u untuk memenanginya juga! Menang sebab apa? Menang sebab ada banyak at stake yg u bertanggungjawab!

Itulah saya kata, ada masa dan perkara yg kita boleh beralah, tetapi tidak semua masa dan semua perkara!

Jangan u mula nak cakap pasal konspirasi dan beli jutaan ringgit dsbnya untuk mencari alasan konon 3ADUN tersebut membelot.Inilah punca segala kemelut, iaitu apabila fitnah, tohmahan dan cerita direka untuk kepentingan tertentu. Kalau itu sudah termakan dikepala, maka cakap apapun tidak ada gunanya lagi!

Lu fikir la sendiri!

Anonymous said...

bertuah la kalau BN nak tolak sokongan 3 adun tur, adun2 tu ilang pon ilang ke mana? ke rumah si dia tu jugak.. konon yer mc, takkan mc sampai tak leh di kontek.. sudah la umno bukit jelutong, hanya org yg takut fight as gentlemen, takut fresh election, sebab takut kalah, so takut ilang kuasa, dan ilang projek, ilang kemewahan dunia sahaja akan berkata memulangkan demokrasi pada rakyat itu membebankan rakyat.

Anonymous said...

bertuah la kalau BN nak tolak sokongan 3 adun tur, adun2 tu ilang pon ilang ke mana? ke rumah si dia tu jugak.. konon yer mc, takkan mc sampai tak leh di kontek.. sudah la umno bukit jelutong, hanya org yg takut fight as gentlemen, takut fresh election, sebab takut kalah, so takut ilang kuasa, dan ilang projek, ilang kemewahan dunia sahaja akan berkata memulangkan demokrasi pada rakyat itu membebankan rakyat.

Anonymous said...

Anony May 8, 2009 3:09 PM,

betullah tu sekarang memulangkan demokrasi pada rakyat yang sebenar
3 Bebas + 28 BN jadi 31,dok diam2lah tunggu PRU13,dah bisa ambil baliklah kalau dapat.

Jangan buat kecoh lagi serah pada takdir.Bagi cam rakyat Perak nak cari makan dengan aman damai.

Sebenarnya Pas takut kuasanya hilang,kemewahan dunia yang dibanyangkan untuk dibahagi kepada puak-puaknya dibelakang tabir pemeritahan tidak tercapai.

Kata orang tua-tua di Perak tu siapa tali siapa lembu sebenarnya.

Anonymous said...

Sdr.anom,

Itulah cara puak sebelah sana berbahas, balik2 burokkan orang untuk jadikan diri cantik.Pasal apa? Pasal diri tu memang tak cantik jadi dia jadi cantik bila orang lain burok.

Hakikatnya dia tidak! Dia suruh orang kata dia cantik dengan memukau orang supaya lihat yg tak cantik pada yg cantik!

Anonymous said...

Penulis jangan silap faham,bukan PAS menburuk-burukan BN,cuma sekadar menyedarkan puak BN yang masih terlena dibuai mimpi lama, untuk kembali kebawah kepimpinan ulama.Baju yang dipakai BN memang cantik tapi koyak dibelakang.Perlukan puak PAS buat teguran .

Soal nak jahit balik,saya rasa baik beli baru koyak dah besar.Ramai tak percaya lagi jenama BN .

Jangan buang masa memutarbelitkan cerita.

PAS umpama permata,BN umpama debu.
Debu dalam atas permata,sapu debu berkilau permata.

Anonymous said...

Mana datangnya perjuangan ulama? Mana datangnya kepimpinan ulama?

Cuba cari kat mananya perjuangan dan kepimpinan Ulama didalam Kerajaan Pakatan 3 Parti DAP+PKR+PAS???

Kau orang PAS semua dah kena silap mata, perjuangan Ulama sudah dibakul sampahkan oleh pimpinan Pakatan Komplot 3 Parti, sementara Kepimpinan Ulama langsung tidak bermakna didalamnya. Setakat pengabur mata dan hiburan untuk kelompok Melayu/Islam sahaja!

Cuba lihat dimana adanya Islam didalam Kerajaan Pakatan? Hanya melukut ditepi gantang dan kalau ada pun wakil, setakat Boneka sahaja!

Bab gantung bendera dan guling atas jalanraya tu, kau orang punya tugas, bab lain? kakakakaka!!!

Awas juga sekarang Anwar dah bagi arahan kat kuncu dia dalam PAS untuk rampas PAS! Kau tahu kenapa? Kerana dia tahu masa depan politik dia yang tidak berakar umbi tu amat rapuh kecuali PAS tetap dapat dikawal atau diambil alih! Jangan tersasar kawanku..sekarang kumpulan Ulama Mi Goreng sedang di serang oleh kumpulan Ulama Mi Celup. Hari ini sudah nampak tanda-tanda kekalahan Ulama Mi Goreng apabila Nik Abduh sudah dikalahkan untuk Ketua Pemuda Negeri Kelantan!

Jangan keliru kawanku...memang Islam Perjuangan adalah juga agenda UMNO dan kita tak sanggup tengok PAS ditipu oleh musuh Islam!

Anonymous said...

Sila masuk web
.
http://www.masterdedah.com/
Inilah kerja Orang PKR.Buat provokasi supaya orang marah ke Umno.

Web ini milik orang pkr.

Anonymous said...

sALAM PENULIS,

mmg kalau nak kata umno 2 berjasa pada malaysia tu memang ada. xdinafikan lah. lrt, klia, litar sepang, bangunan pencakar langit. tapi kita kena ingat. segala projek yang ada ni, ideanya bukan datang dari pemimpin umno tetapi dari mereka - mereka yang telah merantau ke luar dan cuba membawa projek itu ke malaysia dan tanpa bantuan dari kerajaan, xjalan jugak semua ni. dulu rakyat nampak wah umno membawa kemajuan pada rakyat tapi sekarang rakyat dah nampak patutla, dia nak bagi kat kroni dia control. itu bezanya. kalau projek itu nak beri pada kroni xpa tetapi biarlah dengan jumlah wang yang digunakan itu munasabah. projek sejuta jd 10juta. mana rakyat xmarah.

Anonymous said...

Kita lihat apa kata penulis,

Umno dituduh parti projek.

Jawab penulis.

Anonymous said...

Mak sedara teman kat k. kangsar kata ramai org kg berlinangan air mata bila dpt berita MB Nizar yg mereka kasihi menang kes & masih lagi jadi MB Perak.. Dema suka bebeno dgn si Nizar ni udah le belajo tinggi dan cerodik.. buleh jd iman masjid, buleh uruskan jenazah dan buleh bg khutbah jumaat & tazkirah kalau nak dibandingkan dgn Zambry yg galak beno membiokan DUNnya kat Pangkor jd pusat judi / maksiat. org kg semua tahu yg zambry ada saham dlm semua projek maksiat tu..usah nak labun ler yeob.

Anonymous said...

salam anon May 13, 2009 11:48 PM,

Han ni asyik dekat cakap je,
masa Nizar jadi MB,kenapa tak tutup segera maksiat tu.

Tidak semetinya Nizar pandai baca khutbah,pandai urus jenazah,jamin masuk syurga,banyak tok lebai antara orang yang mula-mula masuk neraka.Banyak yeob kena baca kitab lagi tu.....

NIzar tu terlebih codik sangat!!!! tu,sampai kat perak jadi huru -hara.

Ada bukti ke Zamry ada saham dalam projek maksiat yeob.

Buat fitnah tak baik yeob.

jalan serambi.... said...

Wahai Umno Bukit Jelutong tak payah nak sibuk -sibuk pasal Perak la.... Selangor sendiri pun dah jatuh ke PR ... apacite....

Bukit Jelutong PRU12 pun kalah ... baik bubarkan je UMNO... pegi mesjid buat amalan lagi baik....

Anonymous said...

Jalan Serambi,

Tak payah turut buntut anwar tu.

nuwar tu,orang yang kecewa nak jadi PM tak boleh.Jadi mula pengaruh orang-orang yang suka jadi pa turut macam saudara ni.

Lu tinggal jalan Serambi ke,jalan Serabut

Anonymous said...

HAIYA!!! JALAN SERAMBI,

lU TAKRA PAYAH BISING-BISING PRU 13,BN MAHU ANGKAT BALI sELANGOR.

LOBIH BAIK,LU JAGA BINI BAIK2

Sini JALAN MENARA

Anonymous said...

wahai jalan serambi,

Saya tinggal di Bkt.Jelutong,jaln Teratak,Setahu saya BJ adalah kawasan penempatan baru.Macam2 orang tinggal kat sini.Ada dari Perak,ada dari kedah dll negeri.

Saya asal Perak,orang kampung Nizar.

Apa salahnya saya guna blog BJ untuk menulis.

Pakatan rakyat baru menang 4 negeri tolak Perak yang tak tahu hujung pakal akibat dikacau Nizar.

Soal PETI UNDI BJ kalah hanya 4 orang je sebab yang makan babi undi PAS.Majoriti Melayu undi BN.

Anonymous said...

Hi,

I'm spending my time here for the children of Haiti.

I'm at this site for a non-profit haiti group that spends their time to
creating an oppurunity for the kids in haiti. If anyone wants to help then this is the place:

[url=http://universallearningcentre.org]Donate to Haiti[/url] or Help Haiti

They give kids in Haiti books and teach them.

Please check it out, they're real.

I greatly appreciate anyone's help

Anonymous said...

Howdy,
We are representing Hair Loss news. We manage plenty of internet sites, and we found your internet site trought the net. We are asking if you'd like to exchange links with us. Actualy we are looking for links to our internet sites, if you are interested please visit our site, on the right menu you will find the list link, there you can submit your website and exchange links with us...
Our website pages are excellent ranked, and they're going to be better in the next days...
Thank you very much, and I am sorry if i put the information in a wrong place, that because I couldn't find the contact link..
Best regards
Keepingmyhair Staff.
[url=http://www.keepingmyhair.com/hair-cloning-a-resume]Hair loss news[/url]

Anonymous said...

Hello,
I have developed a new clean web 2.0 wordpress theme.

Has 2 colours silver and blue, has custom header(colour or image).
I am curently working on it, so if you have suggestions let me know.

You can view live demo and download from here www.getbelle.com
If you found bug reports or you have suggestions pm me.
Wish you a happing using.

many thanks to [url=http://www.usainstantpayday.com/]USAInstantPayDay.com[/url] for paying the hosting and developement of the theme

icervecignibe

Anonymous said...

who's having sex with jaime foxx megan good, [url=http://discuss.tigweb.org/thread/187756]megan fox supergirl[/url] megan fox gag report
kim kardashian sex tape donwload, [url=http://discuss.tigweb.org/thread/187768]free video of kim kardashian[/url] watch kim kardashian full video
taylor swift bikini photos, [url=http://discuss.tigweb.org/thread/187772]taylor swift albums[/url] free mp3 download - jump then fall - taylor swift
when does hannah montana the movie come out on dvd, [url=http://discuss.tigweb.org/thread/187786]hannah montana fm microphone[/url] disney hanna montana
harry potter clothing, [url=http://discuss.tigweb.org/thread/187792]harry potter gryffindor keychain[/url] dollhouse harry potter
cruises to key west, florida, [url=http://discuss.tigweb.org/thread/187798]cruises to eastern mexico[/url] california to mexico cruise 2 nights
images of justin bieber, [url=http://discuss.tigweb.org/thread/187812]listen to justin bieber one time[/url] justin bieber one less lonely girl download
pictures of britney spears, [url=http://discuss.tigweb.org/thread/187814]britney spears sex tape for free[/url] britney spear crotch
megan fox lesbian scene, [url=http://discuss.tigweb.org/thread/175542]megan fox butt[/url] megan fox superman photo

Anonymous said...

viagra delivered from uk pharmacypharmacy zoloft

[url=http://www.bebo.com/buylevitraonline1]buy levitra viagra online[/url]

Anonymous said...

Howdy

Watch movies without download here:
http://www.freemoviez.biz

I highly recommend it

Bye!

[URL=http://www.freemoviez.biz][IMG]http://static.thepiratebay.org/img/firefox-22.png[/IMG][/URL]

Anonymous said...

hey everybody

I figured it would be a good idea to introduce myself to everyone!

Can't wait to start some good conversations!

-Marshall

Thanks again!

Anonymous said...

hi everybody


Just saying hello while I read through the posts


hopefully this is just what im looking for looks like i have a lot to read.

Anonymous said...

if you guys desideratum to deviant [url=http://www.generic4you.com]viagra[/url] online you can do it at www.generic4you.com, the most trusted viagra drugstore repayment in let out clandestinely generic drugs.
you can learn drugs like [url=http://www.generic4you.com/Sildenafil_Citrate_Viagra-p2.html]viagra[/url], [url=http://www.generic4you.com/Tadalafil-p1.html]cialis[/url], [url=http://www.generic4you.com/VardenafilLevitra-p3.html]levitra[/url] and more at www.rxpillsmd.net, the prime [url=http://www.rxpillsmd.net]viagra[/url] originator on the web. well another great [url=http://www.i-buy-viagra.com]viagra[/url] pharmacy you can find at www.i-buy-viagra.com

Anonymous said...

Long time lurker, thought I would say hello! I really dont post much but thanks for the good times I have here. Love this place..

When I was hurt in that vehicle accident my life would be changed always. Sadly that driver had no car insurance and I was going to be in pain for ever.

This was not time for me to start and guess what to do. I had to find a good personal injury attorney to help me get what I needed. After all, my family was counting on me.

How awful was it? I has bedridden for 3 months, I had to have constant care and my medical bills went through the roof!

Fortunately, I found a good referral site to help me.

I will post more later this year to tell you more about what I have been going through.

If you need an accident attorney try the guys at
[url=http://theaccidentlawyers.org/2010/04/20/get-help-with-your-injury-claim-from-a-specialized-car-accident-attorney/
attorney law

[/u]

Anonymous said...

Hello dude!

It is my first time here. I just wanted to say hi!

Anonymous said...

Allow to pass the animal with two backs casinos? verify this untested [url=http://www.realcazinoz.com]free casino[/url] games. advisor and take up online casino games like slots, blackjack, roulette, baccarat and more at www.realcazinoz.com .
you can also go over our stylish [url=http://freecasinogames2010.webs.com]casino[/url] shun at http://freecasinogames2010.webs.com and overcome corporeal change !
another modern [url=http://www.ttittancasino.com]casino[/url] spiele locate is www.ttittancasino.com , because german gamblers, rise past manumitted online casino bonus.

Anonymous said...

I developed a Starcraft Two web site located here:

[url=http://www.thedarkshrine.com]Starcraft 2[/url]
http://www.thedarkshrine.com

I will be going to be adding many things to the site, such as replays, vods, maps, fpvods, live streams, tools, esports info and a lot more. There is a wiki there and really could use helpers to assist. I hope you people can register as my goal is for this web site to be one of the coolest Starcraft 2 sites on the net. Please register soon as there will be a tourney. If you have any suggestions please feel free to let me know!

Thanks. Great forum btw!

Anonymous said...

So I went ahead and splurged -- bought myself a [url=http://www.ordio.com.au/products/Fatman-iTube-ValveDock-Carbon-Edition-2.html]Fatman iTube Carbon[/url] and I've gotta tell ya I am pleasantly surprised. I actually listened to one at a friend's house a few months back and just couldn't get that music out of my head because it impressed the heck out of me. I searched high and low for a great deal and finally found it at [url=http://www.ordio.com.au]Ordio[/url] in Westfield Bondi Junction. I telephoned them first and asked a bunch of questions and everything was answered to my satisfaction so I went ahead and bought it. Dispatch was surprisingly fast. Everything was as it should be. I'm pretty darn happy and I'm playing it right now. Not sure if they dispatch outside of Oz but you won't be sorry if they do.

Best accessory I could have bought...

Raymond

Anonymous said...

Electricity seems to be on everyone's mind these days. So we provide [url="http://standbygenerators.terapad.com"]power generators[/url] and various other power generation equipment for every use. Backup Generators, Portable Generators, and [url="http://standbygenerators.posterous.com"]Standby Generators[/url]. In case you are experiencing any power problems and would like to create your own electricity and gain an advantage in your daily life or business activites, please give us a holler

Anonymous said...

Hey People

I wanted to share with you a very unique site I just came across teaching [url=http://www.kravmagabootcamp.com][b]Krav Maga[/b][/url] For All Levels If you guys have seen the Discovery Channel TV Show called Fight Quest you would have seen their chief instructor Ran Nakash there featured on their [url=http://www.kravmagabootcamp.com][b]Krav Maga[/b][/url] episode. Anyways, let me know what you think. Is training via the internet something you would do?


Holla

Lee

Anonymous said...

I am here to assist get your website off to an incredible commence. Don't be one of these that wished that they had completed it better the very first time, then just take around the task, and price, of beginning more than. Your website reflects what you along with your organization or pastime are all about.

I'm able to supply low-cost, user-friendly, customized developed internet sites for any wide array of businesses, organizations and groups.Furthermore, it should not cost a lot of money to obtain you began. I'll support manual you by means of the method and even alert you once i think you might be finding in more than your head, or past your budget.

Listed here are some hight high quality companies to get a resonable cost:

Front-End Development
Custom web site design
Affordable web site design
E-Commerce website design
Corporate Website Design
Innovative website design
Static Web Design
Website maintenance
Web site re-designs
SEO Services
Logo Design

Please look around the site for further information about the [url=http://www.adrianbotea.com]freelance web designer[/url] services that I am able to offer and to see examples of websites that I have designed

--------------------------------

[url=http://www.adrianbotea.com/seo-services][img]http://www.adrianbotea.com/seo-moz.png[/img][/url]

Anonymous said...

xanax without prescription 10mg valium 1mg xanax - xanax drug recreation

Anonymous said...

Golden Tate Blue Jersey

The bible quite clearly says that is not so When was he going to get here? It's been 52 years and he has not arrived It would take only common sense to realize that it is impossible for everyone to do everything The good news is that, like many dog owners, the problems you're having can probably be traced to one simple thing: you're trying to communicate with your dog from a human standpoint, and your dog isn't a human

Authenitc J.J. Watt Jersey

You can fight it or cooperate with itThere is a powerful quote by Stephen Jay Gould who said, "The center of human nature is rooted in ten thousand ordinary acts of kindness that define our days One mistake people often do when they start an online business on a shoestring is that they don't give themselves a value! I hear someone saying : I will optimize my site to get traffic from the search engines because it is free traffic The great seafarers of Atlantis or these early colonizers from the Brotherhood deserve to be studied and we can learn a great deal from how they ran their government or society

Von Miller Authentic Jersey