Monday, September 28, 2009

Tun M, Nik Aziz, Ibrahim Ali, Isa Samad dan......

Tentang beliau-beliau ini, sedikit komentar saya di
http://penpusaka.blogspot.com

10 comments:

Antibodek said...

Dalam umno ramai kaki bodek,stail lama tu,

Dalam umno juga ramai kaki "yes man".

Pemimpin umno perlu dikritik oleh oleh ahlinya sendiri,tujuannya untuk membaiki labu yang telah rosak.

Bodek membodek pemimpin umno akan memberi gambaran yang salah,semua anak buah cerita benda cantik sahaja kepada pemimpin umno,sedangkan sebaliknya.Jadi harap anak buah DS Najib cerita benda yang betul sebagai input kepada PM nak buat perancangan.

Lihat Hasan Ali PAS bagus benda tak betul dia cakap tak betul.Tapi sayangnya dia berada dalam Pas.Umno perlukan orang macam Hassan Ali tu,bukan lahirkan ramai kaki bodek.

ANTI BODEK

Tersedar said...

Antibodek,
Tuan penulis penpusaka bukan kaki bodek,dia cakap perkara betul,menghagai pemimpin yang menjulang nama Malaysia.

Dengan tulisan tersebut harap penulis dapat projek lagi.....

Anonymous said...

UMNO satu tapak yang bagus untuk tempat memperkasakan islam dan bangsa Melayu,tapi sayangnya umno mempunyai ramai pemimpin yang tidak berkualiti,mereka mengharap projek dan wang semata-mata dengan mengambil kesempatan mengenali pemimpin tertinggi umno untuk dapat projek dan memperkaya peribadi bukan untuk kebajikan rakyat,

Sikap ini perlu diubah bangsa memerlukan pemimpin untuk kebajikan rakyat.

Anonymous said...

Terima kasih atas komen-komen semua diatas.

Artikel saya,tidak langsung membodek atau menidakkan sesiapa.

Mcm dikata oleh "Tersedar" saya tulis apa yg saya fikir, bukan nak bodek Tun M ke sesiapa. Utk makluman "Tersedar" tulis begini bukan boleh dpt projek pun, dapat dibenci oleh yg berlainan pendapat adalah.

Biasalah, ada yg setuju dan ada yg berfikiran lain. Cuma bila kita zahirkan pendapat, kita juga bersedia menerima pandangan yg berbeza. Akhirnya kita semua dapat manfaat dari diskusi secara berakal.

Antibodek said...

Saudara penpusaka,

Kalau tuan dikatakan tidak bodek pemimpin umno,mengapa tuan tidak tulis berkaitan pemimpin PAS yang banyak berjasa menjadi pembakang selama lebih 50 tahun,dimana parti pemimpin pas banyak menyekat kebesasan umno dari menjadi 100% parti sekurla.

Kalau tak da parti PAS ,muda mudi Malaysia dah lama jadi macam Benyoce.

rakyat said...

salam antibodek,

islam itu hanyalah islam..bukan pas atau umno

pas atau umno hanyalah parti politik..peranan mendidik bukan bermula di bilik gerakan! tetapi di rumah..

saya benci pas tetapi x pulak jadi macam beyonce????

Antibodek said...

wsl rakyat,

Tuan patut bersyukur kerana parti pas ada,kalau tidak rakyat Malaysia jadi macam.....nak tahu macam mana klik Antibodek.

Macam mana nak tegak islam ,isteri 1Malaysia pun tak pandai pakai tudung lagi.

Anonymous said...

Salam antibodek,
Ada setengah org, antibodek UMNO tetapi antitakbodek PAS, tuan tidak,sebab tuan antibodek, kan?

Kesimpulannya, amal Islam tidak ada buruk sangka. Amal Islam ialah untuk Islam bukan kita sahaja Islam kerana penentuan itu Hak Allah.

Mengatakan semua yg baik itu sebab PAS adalah cetek akal sebab telah disempitkan dgn prasangka dan bodek yg taksub, hingga lupa bahawa PAS itu sendiri dinaungi Ulul Amri yg memberikan didikan, ruang dan peluang. Maka telah berjasa dia pada PAS untuk boleh membuat jasa. Selain PAS, banyak dan ramai lagi org dan badan yg turut berjasa dan berbakti dan berusaha untuk kehidupan dan untuk Islam diantara lain-lainnya. Semua itu sebab ada ruang dan peluang dan semua ada peranan termasuk kita, dia dan semua.

Faham ke tak, kalau tak, fikir-fikirkanlah.

Antibodek said...

salam sekali lagi pemimpin umni BJ.

Tuan teruskan dengan perjuangan tuan yang hanya tinggal sisa-sisa lagi,saya dengan perjuangan saya yang menampak sinar terang,kita bertemu di PRU13 nanti.

Anonymous said...

Salam dihulur, salam disambut,

Maaf antitakbodek PAS sebab kami pejuang UMNO tidak menunggu-nunggu pada PRU 13, dimana-mana atau bila-bila. Kami sibuk bekerja menjalankan amanah sebagai manusia. Membujur lalu, melintang patah. Menyerang tidak, diserang InsyaAllah tak lari.